Avslappende og sløv dag

God lørdag 

og takk for at du stikker innom bloggen min. 

Selv om alle butikkene var åpne igjen i dag kom jeg meg ikke ut av leiligheten til mamma og pappa. Trøtt og sliten etter i går, selv om det ikke ble så sent.
Ettersom jeg fikk dra på perm innså jeg at jeg ikke hadde så mange ok klær med meg. Meste av det som er i bagen min er treningstøy og klær som blir komfortable å gå med etter operasjonen. Det fungerer ikke å gå ut og spise i treningstøy så jeg tok turen hjem til Drammen for å hente litt mer tøy.

Her bor jeg da. På Konnerud i Drammen. Med min kjære, en stesønn og min lille baby, dvergdachsen Mack. Han ble jo helt vill da jeg kom hjem. Alltid så hyggelig å bli møtt av han når jeg går igjennom døren hjemme.

Pakket en ny bag og kjørte tilbake til Oslo igjen. Jeg sminket meg, skiftet og dro avgårde. Hadde avtalt å treffe en venninne på TGI Fridays på Karl Johan kl. 18:00.
Var super sulten, men kom litt tidlig så tuslet rolig nedover. Fikk litt 17.mai følelse på Karl Johan i går. Det var jo 1.mai så flagg på alle flaggstenger.

TGI Fridays var som alltid bra. Spiste, as usual, altfor mye mat…..først buffalo wings…..så blue cheese burger og ettersom tiden gikk og jeg ikke skjønte jeg hadde spist nok ble det jaggu meg en dessert på meg også.

  

Jeg ble så mett at jeg gikk tilbake til trikken og Nationaltheatret i et meget rolig tempo. 

I dag har jeg ikke gjort noe som helst og noen ganger er det ganske deilig også. Bare slengt på sofaen med kattepusen Elle og TV. Burde så absolutt gått en tur i Forgnerparken eller noe, men kom aldri så langt.

Har mange tanker som svirrer rundt i hodet nå tre dager før operasjonen. Snakket jo med anestesilegen mens kardiologen var der og da fikk jeg vite at de slår av hjertestarteren min under operasjonen. Det er utrolig hvor mye lit man legger i den boksen, men det er jo en sikkerhet. De forsikret meg om dette ikke var noe problem fordi de ville feste “pads” på meg sånn at hvis jeg fikk noe flimmer tull kunne de elektro konvertere meg “utenfra”. Syns det er skummelt samtidig som jeg stoler fult og helt på de. Tror ikke jeg kunne vært på et bedre sted enn Rikshospitalet under operasjonen tirsdag.

Ha en strålende lørdag godtfolk så snakkes vi snart

-Katie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg