Dusj er luksus

Hey

Det er ganske utrolig hvor mye små hverdagslige ting, som en dusj, plutselig kan bety så mye. I dag er det fem dager siden operasjonen så det var på høy tid med en dusj. Det var sinnssykt digg å kjenne det varme vannet renne nedover kroppen. Bare det å vaske håret er jo så godt. Etter dusjen tok jeg av bandasjene og fikk sett ordentlig på sårene. De så veldig fine og “rolige” ut så fikk satt på nye bandasjer. Måtte få litt hjelp av mamma til det da, men nå er det gjort. Stingene inni navelen og “nedentil” blir heldigvis borte av seg selv, men de tre små arrene på magen er festen på små clips som må tas hos fastlegen etter ca 10 dager. Det virker så vondt,men har hørt at det ikke er det så får satse på det. 

  

Hadde selskap på badet da jeg dusjet. Elle pus er så morsom. 
Etter dusjing var jeg kjempesliten og hadde vondt så da var det rett på sofaen og to smertestillende.

Denne helgen skulle jeg egentlig vært på Gardermoen og 5 års bursdagen til Foreningen Voksne med Medfødt Hjertefeil. Syn det er utrolig kjipt å gå glipp av det, men operasjon må jo komme først. Så hipp hurra for VMH. Sjekk det ut www.vmh.no.

I ettermiddag satt jeg litt på pc’n til mamma og så på gamle bilder og ettersom jeg skrev om intensiv sykepleieren min, Gibsy, i går og la ut bilde av henne syns jeg det var utrolig artig at jeg fant dette fra mai 2005 (10 år siden)

Nå er det grillings med mamma, pappa og tante Bjørg. Kjempekoselig!!!

Vi snakkes

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg