Ut av huset

Hey you!

Etter en helt ok natt, litt stiv etter å ha ligget stille, hadde jeg en del smerter i høyre legg. Det var så vondt at jeg faktisk satt meg ned å gråt litt. Det er innmari slitsomt med smerte. På vei for å sette på TVen kom Michael Jacksons “Billie Jean” på P4 og jeg fant ut at jeg skulle bevege meg litt, selv om det gjorde vondt. Litt enkel bevegelse på hoftene gjorde det utrolig nok litt bedre. Nok til at jeg fikk sovet en liten time på sofaen. Da jeg våknet kjentes beinet litt bedre ut så jeg ble med mamma til CC Vest og dro på Espresso House. Spiste en sykt digg couscous med chevré og selv om jeg satt ukomfortabelt og skjevt var det deilig å komme ut litt.

  

Måtte en tur på apoteket og hente mer smertestillende så gjorde det mens mamma var på matbutikken. Beinet kjentes ikke så verst ut så klarte ikke å holde meg unna. Måtte en sving innom Lexington butikken på CC. De har så utrolig mye fint og jeg bare elsker den “Martha’s Vinyeard – New England – USA” stilen de har. Syns det er maritimt og fint så måtte kjøpe noe til båten. Jeg begynner virkelig å bli klar for å få båten på vannet så sesongen kan komme i gang. 

  

Kjøpte bare to bordbrikker som jeg skal ha som små duker i båten. Tror nok jeg må ta en eller to turer til når båten kommer på vannet for å se om de har noe mer….. Kanskje noe i denne duren…

Det var veldig deilig å komme seg ut av leiligheten litt i dag, men da jeg kom hjem var det rett på sofaen og en times cowboystrekk. Det gjorde godt. Er jo bare 6 dager siden operasjonen så kjenner det jo i sårene og inni magen. Nå er det middag……mmm…indian curry!! Favourite food!

Vi snakkes da

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg