Sår…..

Hey

I går var det to uker siden operasjonen og det er klart det er naturlig å være sår. Var hos fastlegen for to dager siden og tok clipsene i arrene og det gikk veldig fint. Var litt nervøs, men var ikke vondt i det hele tatt. Arrene har begynt å gro og jeg tror ikke de blir veldig synlige når hevelsene og blåmerkene blir borte. Blir nok dessverre ikke til denne båtsesongen, men det er jo greit. På grunn av hjerteflimmeret som jeg har slitt med må jeg fortsatt ta en medisin som heter Cordarone og da skal man ikke ligge i solen. Utrolig kjedelig medisin å bruke når det er sommer. Men alternativet er jo ikke noe bedre.

Søndag var 17 mai og den ble i hovedsak tilbragt hjemme på sofaen med smertestillende. Nå som Marcus er så stor at han ikke går i tog lenger har jeg heller ikke behovet for å stresse ned til byen. Koser meg med 17 mai på TV. Der er det dessuten mye fra Oslo og da vekker det mange barndomsminner. Ikke en 17 mai uten gardistene på Karl Johans gate.

  

På ettermiddagen dro vi ned til familie på grilling. Det var kjempe koselig og det var deilig å slippe å gjøre noe selv ettersom jeg er så sår og trøtt.

    

Håper alle hadde en strålende 17 mai.

– Katie

  
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg