Hva nå?

Hei

Ja, da er det tre dager igjen til timen på Radiumhospitalet og avdelingen for gynekologisk kreft. I går da jeg slo av lyset og skulle sove kjente jeg at tankene begynte å “vandre”. Etter år med alvorlig hjertesykdom, kjenner jeg godt til angst følelsen. Mange ganger så er det tankene og hjernen som er verst. Man kjenner et lite stikk i brystet eller i hodet og så tenker man alltid det verste. Det er vanskelig å leve med det til tider. På dagtid når solen skinner og man er opptatt med hverdagen, men når natten kommer, kommer også tankene.

I går kveld lå jeg lenge og tenkte på de forskjellige utfallene timen på mandag kan ha. Selv om det skal bli så utrolig godt å få svar om hvordan operasjonen gikk, fikk de ut alt, var det kreft, er det fortsatt kreft i kroppen min, hva er veien videre? Det som er, er at det er fullstendig utenfor min kontroll. Jeg kan jo ikke gjøre noe hverken fra eller til. Eneste jeg styrer er hvordan jeg velger å “møte” dette på. 

Da min kjære kom hjem fra jobb i går fikk jeg de fineste blomstene. Det var utrolig koselig ettersom jeg har vært litt opp og ned denne uken. 

  

For å komme ut av leiligheten og bryte litt den stillesittende hverdagen jeg lever om dagen, med tanke på å ta det med ro etter operasjonen, dro vi opp til Tranby. Vi ville se fremgangen, men det var vel ikke så mye, så da ryker sjøsetting i helgen. Men fikk vite at de sannsynligvis blir ferdig neste uke. Så da får vi bare satse på det. Skal bli godt å slappe av på det blå i ukene fremover.

Gleder meg til “du” kommer ut for å leke litt!!

Ha en smashing helg folkens. Håper alle har det bra.

– Katie

1 kommentar
    1. Så utrloig fin blogg du har! Denne kommer jeg til og forsette og lese på<3
      Hadde satt stor pris på om du kunne tatt en titt innom bloggen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg