Endelig smak av sommer

Hey

I går satt jeg barnevakt for verdens kuleste Linnea. Hadde ikke sett henne siden 17 mai og da var jeg litt redusert etter operasjonen. Det var stor stas i stua da jeg så henne og hun er jo så vant til meg så det gikk strålende. Om ikke solen skinner, så skinner hun som en sol. Det er helt sikkert.

Ja da var solen her da. Har en ekkel følelse av at den bare er på visitt foreløpig. Men det spiller ingen rolle. Det er bare å nye når man kan. Har terrassedøren åpen nå og kanskje den beste sommerlukten er av ny klippet gress…..mmmm.

Gikk på vekten i dag tidlig. En stund siden sist, så var litt usikker. Men ble kjempe fornøyd da jeg så tallene. Har på tre år gått fra 102 kg til 75,2 kg. Det er ikke så feil det da.

Kjørte Marcus på skolen i dag. Eller rettere sagt, bowlinghallen på Åssiden. Klassen hans kom ikke opp i eksamen så da fikk de dra på bowling i dag. Dro innom Kamilla på veien hjem. Spiste en frukt lunch og tok en cowboy strekk.

  

Fikk de fineste blomstene av min kjære Toivo. Det er kanskje de fineste blomstene jeg har noen gang fått. Ble helt satt ut og overrasket. 

Vi snakkes da 🙂

Katie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg