Smak av sommer

 

 Hey

En liten stund siden jeg skrev sist ser jeg. Det har skjedd litt av hvert. Tilbragte forrige helg hos mamma og pappa i Oslo og det endte i omgangssyke. For ikke å smitte guttene her hjemme ble jeg en ekstra dag så jeg var sikker på at det var over. Hater virkelig omgangssyke, ikke at jeg tror noen liker det altså, men det er bare så ekkelt. Før jeg ble dårlig var jeg en tur i Oslo sentrum med mamma. Kjenner noen ganger på savnet til Oslo. Det er jo liksom her jeg ble født og vokste opp. Det var sol, blå himmel, fult av folk ettersom det var musikkens dag og fult av god følelse.

  

I dag er det akkurat seks uker siden operasjonen og jeg føler meg bra. Har jo følt meg bra en stund nå så begynner å komme ordentlig tilbake. Forrige fredag dro jeg inn til Oslo på Pizza og Bowling på Solli Plass med foreningen Voksne med Medfødt Hjertefeil. Det var med region øst, så heldig som fikk være med. Det er alltid hyggelig å treffe nye og gamle venner. Det å være sammen med andre som vet akkurat hvordan du har det er utrolig viktig for meg. Håper ikke det blir lenge til neste gang.

I dag var endelig den dagen vår nye båt skulle sjøsettes. Vi har jo gledet oss så sykt mye så det var ikke noe problem med å stå opp tidlig i dag. Måtte være på Tranby klokken 07:00 i dag. Etter litt jobb, kom kranbilen og vi fikk båten opp med kranen. Det er ganske nervepirrende å se på.

    

Vel nede på Gilhus i Drammen ble båten satt på vannet. Det var kjempe spennende å se på og litt nervepirrende igjen. Vel nede på vannet viste det seg at båten ikke var ordentlig fikset som den skulle så det kom vann inn. Da måtte båten bare heises opp igjen med en gang. Reparasjonene begynte med en gang, men man må jo si at vi var super skuffet da vi ikke kunne ta den i bruk som planlagt. Nå står den på Gilhus og skal forhåpentligvis settes ut på vannet i morgen eller onsdag. Men jeg tror det ikke før jeg får se det. Viktigste er jo at den er ferdig reparert.

  

Nå er det sengetid her i huset. Er kjempe trøtt etter en lang og noe skuffende dag. Men sommeren er begynt for alvor å komme så det hjelper på humøret med sol og blå himmel. God natta alle sammen.

– Katie

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg