Deilig sol

Hola!

Enda en vakker sommerdag i Drammen. Etter at jeg gikk på en liten smell i forrige uke, gikk jeg til innkjøp av en stor tube La Roche Possay solkrem. Er veldig glad i produktene fra La Roche Possay, men de er ganske dyre. Pleier å få min søster om å kjøpe det jeg trenger eller vil ha, i Frankrike. Sommerhuset hennes ligger 15 min fra La Roche Possay.

På grunn av hjertefeilen min og rytmeforstyrrelsen ble jeg satt på en medisin som heter Cordarone. En av problemene med den medisinen er at man ikke skal oppholde seg i solen. Man skal ikke sole seg. Man blir ikke fortere solbrent, men får man for mye sol, kan huden bli skjoldete. Det er jo ikke så fint. Kjøpte spf 30 og det holder nok bra. Smurte meg godt inn med det ettersom jeg ikke visste hva jeg skulle i dag. Og godt var det. Etter at vi dro og sjekket opp fremgangen med den nye båten vår, dro vi på Skutebrygga i Drammen og spiste lunch.

  

  

 

Har hørt rykter om at været skal bli litt dårligere i morgen, så det blir en stille og rolig dag hjemme. Det er i hvert fall planen. Håper være blir bra fremover for nå er det ikke lenge igjen til ferien. Skal bli godt å slappe av i den nye båten, hvis den blir ferdig da.

Ha en strålende kveld videre godtfolk.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg