Dyr og terapi

Hey godtfolk

Det er blitt 11.mars og jeg venter i spenning på våren. Det skal visstnok bli en super bra helg. Gleder meg allerede ettersom dette er hvordan det ser ut utenfor stuevinduet mitt nå.

Det er jo ikke akkurat ukjent at solen gjør noe med humøret. 
En annen ting jeg har funnet ut, som forøverig ikke er noe nytt, er hvordan det å ha dyr hjelper på humør og psyken. Det gjør hverdagen lettere.

Det gjør min firbente, hårete cocker, Arne. Jeg er så lykkelig for at vi hentet han. Han har bodd hos oss i to uker og vi koser oss. Han blir større og større for hver dag. Han har den fantastiske valpe sjarmen (som ikke er så sjarmerende 03.30 når man må ut). 
I dag begynte Marcus sent på skolen så da ble det kos i sofaen på formiddagen. Arne er veldig opptatt av Marcus, men det er jo ikke så rart.

Kastet meg på smågodt hysteriet og ordnet påske egget til Marcus ferdig. Ettersom han blir 18 til sommeren tenkte jeg ikke han var så interessert i påske egg, men der tok jeg feil. Man blir aldri for gammel for påske egg (eller sjokolade julekalende heller har jeg funnet ut)

Håper dere får en super fredag, med eller uten taco 😉

– Katie

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg