Arne hos veterinær

Hey

I dag var jeg så sliten da jeg våknet, men jeg klarte å komme meg til timen jeg hadde hos fysio, enda jeg hadde mest lyst til å trekke dynen godt over hodet og sove videre. Etter timen dro jeg bort på ABC Dyreklinikk på Åssiden for å høre med dem om hva Arne trenger dersom vi drar til Sverige snart. Jeg ble sittende i bilen utenfor i noen minutter før jeg orket å gå inn. Jeg har ikke vært der siden vi måtte avlive Mack 18.desember. Det var overraskende hvor tungt jeg syns det var. Selv om storsjarmøren Arne fyller dagene med kjærlighet og glede, blir jo ikke savnet og sorgen etter Mack borte. Vi vil fortsette med samme veterinær og da må jeg nødvendigvis inn i dyreklinikken igjen. Jeg fikk time til Arne i ettermiddag så da ble det tur. Måtte ta en tablett i dag og en tablett førstkommende torsdag. Arne satt i bilbelte for hunder og han var så flink. Inne hos veterinæren kjekket han seg veldig og ville leke med alle de han så (de andre hundene var ikke så interessert). Vel oppe på benken hos veterinæren gikk det som en lek. Han var så flink.

  

Innser jo det at jeg må ha teppe i baksetet for rent var det jo ikke etterpå. Men sånn blir det.

  

Etter at Arne var ferdig fikk jeg ENDELIG vite av veterinæren hva det var med Mack. Jeg ga tilatelse til å sjekke han etter at han var avlivet. Funnet fra før og etter avlivning var det samme og konklusjonen var røket korsbånd i høyre kne. Da var det riktig valg og det kjennes godt å vite.

Nå er vi hjemme igjen og horisontalen er inntatt for oss begge. Ha en strålende kveld.

 

– Katie

#hund #amerikanskcockerspaniel #cocker #kjærlighet #love #americancockerspaniel #dog

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg