All about Arne og bursdagsgaver

Hey

Endelig helg og lørdag. Min kjære tok meg med ned på Torget Vest i sentrum av Drammen tidlig i dag. Der kjøpte han meg frokost. Det er alltid veldig koselig å gjøre sånne ting sammen. Etter at vi hadde spist gikk vi på Krogh Optikk hvor han kjøpte meg de kuleste solbrillene fra Marcus. Har hatt de før og elsker de. Men de jeg har hatt har jeg hatt i så mange år så de er ikke like fine lenger.

  

Etter at vi var ferdige på Torget Vest bar det videre til Gulskogen hvor han slapp meg av så jeg kunne kose meg oppe på Hollywood Nails Studio. Jeg tok en pedikyr der for noen uker siden og det var så deilig at jeg ville gjøre det igjen. Er ikke så aller verst pris der heller. Dette har jeg bestemt meg for at jeg skal spandere på meg selv en gang i måneden. Da min kjære kom og hentet meg igjen da jeg var ferdig fikk jeg et utrolig fint halskjede. Et hjerte som man kan åpne hvor det da står “Elsker deg” inne i.

  

På ettermiddagen, etter en liten cowboystrekk tok Marcus og jeg med Arne til Drammen Hundepark i Solbergelva. I dag var det tredje gangen jeg var der og jeg er kjempefornøyd. Arne får rast fra seg og det er jo så viktig.

  

  

Han fikk kose seg og leke med en beagle og en vakker Rhodesian Ridgeback. Gøy å se hvor tøff Arne er selv med store hunder. Mulig det blir en tur i morgen også, selv om han blir ufattelig skitten og dusjen kaller når han kommer hjem igjen.

Nå er det sløvings og middag. Sov ikke så himla godt i natt på grunn av litt feber og “tett i pappen” så det blir bra med ro nå. God lørdag folkens, vi snakkes

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg