Deilige Drammen

Med det fantastiske været som er i dag tok vi med oss Arne og Otto ned til Drammen sentrum. Vi parkerte ved Osram bygget og gikk langs bystranda til Bragernes Torg. Det var utrolig deilig å komme seg ut og kjenne solen og den friske luften. Vi hadde alle godt av en skikkelig gåtur. Turen tok vi sammen med noen venner og deres to amerikanske cockere, Alma og Vilje. Litt stress var det ettersom jentene hadde løpetid. Arne er jo bare seks måneder så han er jo ikke klar, men Otto som er ett år gammel så for han ble det nok i det frustrerende laget.

    

Vel fremme på Bragernes Torg ble det en liten time ved et utebord. Jeg tok meg en Cool Lime Refresha fra Starbucks og verdens beste saftis, Lollipop.

  

Så tok vi fatt på den flotte strandpromenaden igjen tilbake til bilene ved Osram. Halvveis tilbake kjente jeg at jeg begynte å bli ordentlig sliten. Heldigvis tok min kjære begge hundene en liten stund så jeg fikk konsentrert meg om å gå. Nå gikk vi i et veldig bedagelig tempo og godt var det. Er ikke noe glad når jeg går med folk som går fort. Blir så sliten og blir så lei av å si at jeg er det også. 

  

Nå er vi hjemme og gutta og jeg har inntatt horisontalen og lagt oss på lading. Blir en ny tur i kveld, men ikke like lang. Super stolt så har jeg i dag nådd 10,000 skritt. Det er ikke ofte. Målet jeg har er 6000 og det klarer jeg ganske ofte, men i dag bikket jeg altså 10,000 og det ble feiret med en smoothie.

  
Otto                                      Arne

Gutta mine.

Ha en fantastisk søndag videre.

-Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg