Evig runddans

I går var jeg tilbake på Aker Sykehus for konsultasjon om det høye stoffskiftet. Svarene fra forrige ukes blodprøver var klare og dessverre var de ikke helt som jeg og legene håpet og ønsket. Det høye stoffskifte mitt mener de er fremprovosert av en hjertemedisin som heter Cordarone. Kardiologen min på Rikshospitalet kuttet dosen min i to ettersom jeg er stabil på flimmer-fronten. Legen på Aker satt meg på to nye medisiner, Neo-Mercazole og Prednisolon. Jeg hadde gode reaksjoner på de og stoffskiftet hadde gått ned, men nå var det altså snudd og gått opp igjen. Stoffskiftet mitt må ned til 20 for at jeg skal få operere ut skjoldbruskkjertelen og nå ligger jeg på 54…… Medisindosene mine er økt og om to uker skal jeg tilbake for nye blodprøver. Det er jo ikke super festlig og kjøre inn til Oslo hver uke på dette, men syns det er greit og holde alt på ett sykehus. Så langt det går. Så nå har jeg hjerte på Rikshospitalet, kreft oppfølgingen på Drammen Sykehus og det høye stoffskiftet mitt på Aker Sykehus. Måtte dra så tidlig i går at det ble en noe usunn Narvesen frokost. Men det funker i nødstilfelle.

    

I går kveld, etter middag, fant Marcus og jeg ut at vi skulle ta med Arne og Otto til Drammen Hundepark. Tenkte det var jo lurt for da ville de kose seg og slite seg litt ut før kvelden. Da vi kom dit var det mange andre der. Aldri vært så mange tidligere når jeg har vært der. Det er så deilig å se Otto leke, løpe, sosialisere seg og virker trygg. Elsker å være der. Det er jo så kos.

    

    

Da vi kom hjem var gutta helt utslitt, men Arne var urolige hele natten. Mye gråting og uling så sov ikke så veldig godt. Da jeg våknet i dag var jeg så trøtt at jeg tok med meg gutta tilbake i parken. Da får jeg ikke dårlig samvittighet for noe av dagens turgåing.

  

Etter parken dro jeg hjem med gutta og fikk i meg litt lunch. Dro ned på Gulskogen kjøpesenter her i Drammen og fikk levert tilbake en kjole og en hundesele. Tok meg også en velfortjent tur innom Hollywood Nails. Ahhhhh…. det var deilig og på tide.

Nå er det kvelden her i heimen. Satser på en roligere og bedre natt – sov godt!

Katie

  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg