Ukjent kropp

En liten stund siden sist jeg skrev. Det har vært mye fokus på å leve så normalt som mulig med dette høye stoffskifte. Det føles virkelig noen ganger som at jeg lever med en helt ukjent kropp. Jeg er på Aker sykehus en gang i uken. Annen hver uke for blodprøver og så motsatt uke for konsultasjon. På den siste konsultasjonen min fikk jeg beskjed om at stoffskiftet mitt hadde økt igjen. Dette er jo ikke bra. Sliter litt med å forstå hvilke hormoner som skal ha hvilke verdier, men skjønner jo at når legen sier jeg skal ligge på 20 og den har nå økt fra 43 til 52 så er det feil vei. Legen på Aker har nå økt medisin dosene mine på prednisolonen og neo-mercazol. Det kjenner jeg på kroppen i form at av jeg får hetetokter. I dag har jeg vært ganske sliten så nå er jeg i bingen. Er jo mye aktiv for jeg har så mye ekstra energi, jeg er bare litt engstelig for hva som skjer når energien blir borte. Går jeg på den berømmelige veggen??? Nei, sove var det jeg skulle. Natta godtfolk. Vi snakkes

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg