Lunsj og neglelakk

I et forsøk på en koselig og normal dag hjemme uten for mye stress og mas siden jeg er så sliten om dagen, inviterte jeg min svigerinne, Kamilla, og hennes sjarmtroll, Linnea, på en lunsj. Uansett hvor lei meg jeg er, sliten jeg er eller utafor, så lyser Linnea opp dagen min bare ved å være i nærheten. Samtaler man har med henne er så gode. Lagde en stor og deilig salat som fort ble glemt da en stor skål med jordbær kom på bordet. Arne og Otto syns det var kjempe stas med besøk.

Etter at vi hadde spist satt vi oss i sofaen og der fikk hun øye på den ene neglelakken min. Hun ærlig fortalte meg at den skulle hun stjele fra tante Keke og la den under kjolen før hun sa “borte”. Vi forhandlet frem at hun kunne få på en finger. Så fikk jeg på en finger og neste gang hun skulle komme måtte Tojo også få på en finger. Da blir nok min kjære glad!

Resten av ettermiddagen og kvelden gikk til søvn og avslapping på sofaen. Ble helt slått ut.

I morgen er det tilbake på ny konsultasjon på Aker sykehus igjen….. jesp!! Spennende å se hva de forrige blodprøvene viser…

Nå er det natta. Sov godt mine venner ♡

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg