God natt

Hei du

Nå er klokken faktisk 00.00 og det har vel blitt 28 juni. Merkelig hvor fort sommeren går når den først kommer.
I dag hadde jeg time på Aker sykehus igjen og i dag var det til konsultasjon. Blodprøvene jeg tok forrige uke visste faktisk at stoffskiftet mitt var litt på vei ned, men på ingen måte nok eller raskt nok. Så doseringen av de fæle medisinene fortsetter. Skal på Rikshospitalet torsdag på vanlig hjerte kontroll før det igjen bærer på Aker mandag og onsdag neste uke. Er jo til å bli gal av. Skal jobbe noen få timer torsdag kveld denne uken og det skal bli så godt.

Etter Aker dro vi innom mamma og pappa på Skøyen. Det nye kjøkkenet er altså så fint. Vi grilla pølser før vi dro hjem til Drammen igjen. Hadde med Arne og Otto til Oslo og det gikk så bra. Da vi kom til Drammen slapp jeg gutta av hjemme før jeg tok en liten alene pause på SOHO kafé på Gulskogen. Det er vel lov. Nå skal jeg bikke.  Kveldsmedisinene er inntatt og det er stille i huset. Sov godt folkens.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg