Operasjon tirsdag….scary

Denne dagen har gjort meg ganske sliten og full av informasjon. Etter en imovanen i går kveld sov jeg nesten gjennom hele natten. Og godt var det for jeg var ganske så sliten etter alt oppstyr. Har aldri kommet på poliklinikk time for å bli lagt inn. Men skjønner jo nå at det var det beste. 

Morningen starter jo som vanlig på sykehus med blodprøver, målinger og andre mindre spennende saker. Da jeg tuslet ut av rommet for å ta meg en kaffe i ro og fred traff jeg på kardiologen min som forteller meg at tyroksin verdiene som skal ligge på 20 , men som har hos meg ligget på mellom 45-55 nå hadde hoppetau opp over 100. Det var helt uaktuelt å vente til etter sommeren en med å ta ut skjoldbruskkjertelen. Tok meg en rusletur ut av avdelingen med tanker snurrende rundt.

    
Vel tilbake på avdelingen kom den ene legen etter den andre og det kom så masse informasjon så man må virkelig holde tunga rett i munnen og øra på stilk. 

Ved lunch tider kom mamma og pappa og etter hvert kom også snilleste Hege. Vi satt nede i kafeen og tok en kaffe og skravlet om alskens. Hun hadde med seg en cola zero, bladet Elle som jeg prøver å holde igjen litt på så jeg kan fordele lesingen utover helgen) og en gave. Det var en kjempe lekker Dior neglelakk. Det er jo fy med neglelakk på sykehus, så det var jaggu godt de hadde neglelakk fjerner på apoteket.

  
Navnelappen er på plass, noe sent, så nå skal roen senke seg. 

Nå er det fredag kveld, jeg har fått besøk av noenoen søte venner. Tror ikke de holder kvelden ut, vi får se.


Elsker deg Toivo. Gleder meg til å se deg ♡

– Katie 

 

2 kommentarer
    1. We love you Katie. You will tackle this like everything else … A positive attitude and good humour. See you tomorrow. Love Mum & Dad. XXXX 😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg