Spennende lørdag

Heldige meg fikk enda en god natt. Oppe en gang og sovnet heldigvis ganske så raskt igjen. Kan ha noe med “godsakene” jeg fikk da jeg la meg.

Morningen startet med regn piskende på vinduet. Så var det pille frokost. Har som regel stålkontroll på medisinene mine, men nå som de endrer medisinene fra den ene til den andre dagen har jeg falt helt ut av det.

Mamma og pappa kommer opp og sammen gikk vi ned i kafeen. Er litt hyggeligere å sitte på rommet, selv om jeg har det alene. Godt med en is og kaffe, selv om været var begredelig. 

Kom opp på rommet og la meg. Fikk sovet et par timer og det var digg. Det skjer jo ikke en dritt her i helgene så man må finne på sin egen underholdning. Heldigvis hadde mamma med deg nettbrett sitt så nå har jeg Netflix og engelske tv kanaler. Som dere ser, syder det ikke akkurat av aktivitet. Like greit jeg ikke tok med meg pentøy og dansesko. 

Været klarnet opp og jeg fikk sitte litt ute på terrassen.  Takk og lov for at det ikke er lov å røyke ute på sykehus område lenger. Det er så forferdelig. 

Nå har jeg vært en tur i kiosken. Kjøpt meg en bok, noen blader og skal sløve litt. Må lade opp til en enda mer spennende dag mañana.

– Katie 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg