Tankesortering

Det ble faktisk litt mer aktivitet i dag enn i går. Utrolig nok. Våknet av meg selv først kvart over ni i dag. Det var jo litt overraskende for vanligvis hjemme er jeg jo oppe mellom 7 og 8 og her blir man jo stort sett vekket for å ta målinger og medisiner i åtte tiden. 

Etter at jeg fikk på meg klær kom tante Katies lille-gull på besøk med min bror og svigerinne. Nå var det en stund siden jeg hadde sett han så det var kjempe stas for meg. 

Besøk trekker tankene og bekymringene litt vekk og man får en pause. Rett før de dro kom min elskede og det var så godt å se han. Måtte få ny veneflon ettersom den jeg hadde har sittet siden torsdag.

Han ble et par timer før jeg fikk en times lur før mamma, pappa og tante Bjørg kom. Vi satt oss på kjøkkenet/stua på avdelingen og mens vi satt der kom anestesi legen som skal passe på meg på tirsdag. Hun fortalte at det blir mest sannsynlig i 8 tiden og det er digg. Blir man liksom ferdig med det.

Selv om jeg får masse vanndrivende så får jeg ikke ut nok væske så idag har jeg fått to runder furix intravenøst vanndrivende og det ser kanskje ut som det endelig virker. Lite keen på kateter kjenner jeg. 

Tusen takk for gaver, lykkeønskninger og kjærlighet. Det betyr så utrolig mye. Kjenner kroppen er sliten og alle tanker og bekymringer sliter fikk jeg to valium. Det hjelper. Kroppen får en liten pause. 


Nå skal roen senke seg over rom 3043. Vi snakkes folkens.

– Katie 
 

 

 

2 kommentarer
    1. Du tenker alltid på at andre skall føler seg bra. Love to read your blogg. Sleep well. You’re in good hands. See you tomorrow. We love you. 💖💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg