Liker ikke å være alene

Hey

Det er lørdag og Toivo har nå dratt på jobb. Selv om Marcus er hjemme og sover i etasjen over meg, er det ikke det samme som å ha min kjære ved siden av meg i sengen. Føler meg ekstra sårbar nå med mange tanker som svirrer. Har jo nødboksen min, men liker ikke å ta beroligende.

Sitter i sengen nå og hører at det regner utenfor. Det er egentlig en ganske ok lyd å lytte til når man skal sove. Kanskje det hjelper med å få sove. Hvis ikke tyr jeg til den gode gamle telling av sau.. 

 

​Ønsker dere alle en god natt…..

– Katie

#hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #rikshospitalet #trening #hjertesvikt #angst #mentalhelse #vmh #nyresvikt #ous #organdonasjon 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg