Hæ? Hva sa du sa du?

Hey

I dag hadde jeg konsultasjon på Aker sykehus. Dette var første konsultasjon etter operasjonen og jeg skulle få svarene på blodprøvene jeg tok der forrige uke. Var veldig spent på om endokrinologen (stoffskifte legen) som har dosert Levaxinen som skal erstatte tyroksin hormonet.

Det første legen sa da hun ropte meg opp og jeg var på vei inn på kontoret var “Ja, vel overstått”. Ja det kan hun si….hehe. Hun hadde selvfølgelig lest gjennom epikrisen etter operasjonen, så hun visste jo at det hadde vært komplikasjoner. 

Det var veldig hygelig å få en positiv tilbakemelding på noe som har med helsen å gjøre. Jeg har jo hatt store fremskritt etter operasjonen, men når hun sa at blodprøvene viste helt normale verdier på hormonene ble jeg bare overlykkelig. Jeg trenger ikke komme tilbake før i oktober på nye blodprøver. Godt å slippe å kjøre inn til Oslo annenhver uke som jeg gjorde før operasjonen. 

“Toppen av kransekaka” var da jeg traff på en lege jeg har hatt på Drammen sykehus tidligere. Han er super kjekk og dyktig. Visste at han hadde “byttet beite”. Han ble litt sjokkert da han så.meg, men fikk ikke mulighet til å snakke noe med han. 

Nå er det kvelden her i huset.

Otto ønsker alle en god natt.

– Katie

#nyresvikt #ous #hjertefeil #hjerte #mestring #stoffskifte #trening #opptrening #angst #overleve #vmh #guch #hjertesvikt #organdonasjon #rikshospitalet #shoutout #kjærlighet #love 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg