Refleksjoner og takknemlighet

Hey

Nå er det gått 9 uker siden jeg ble lagt inn på Rikshospitalet og i går var det 8 uker siden jeg ble flyttet fra overvåkingen og tilbake på intensivavdelingen med alvorlige komplikasjoner og nyresvikt etter operasjonen. Jeg var, som dere kanskje har lest tidligere i bloggen, så nære koma som man kommer uten å være i en. Det min familie gikk igjennom da jeg lå og sov er helt umulig for meg å forstå, men jeg vet det var et helvete. Usikkerheten, angsten, stresset og andre faktorer som gikk meg “hus forbi”. Hverdagen begynner å komme tilbake til alle, mens det er nå jeg har tid til å reflektere over hva som faktisk skjedde. Hadde det ikke vært for min fantastiske familie og venner, her i Norge, Sverige, England, Sveits, Equador, USA, Spania og mange andre steder i verden hadde jeg ikke klart å komme meg så fort. Ikke for å snakke om de utrolige legene, sykepleierne og helsehjelperne på Rikshospitalet. WOW!!! Man blir rett og slett målløs.

  

  

Jeg er blitt veldig lettrørt i det siste. Ikke mye som skal til før jeg gråter litt, men det er ok. Det er lov å slippe taket noen ganger og få ut følelser. Jeg vet det høres skikkelig klisjé ut, men det er faktisk sant. På mandag skal jeg til min første psykologtime og det blir bra. Jeg har gått til han tidligere så jeg vet at det bare kommer til å komme godt ut av det. Tror det er utrolig viktig å lette på sløret overfor noen som ikke er en av mine nærmeste, selv om jeg vet de alltid er der.

TUSEN TAKK – THANK YOU – MERCI – GRACIAS – TACK – GRAZIE

Dere betyr mer for meg enn hva jeg noen gang kan uttrykke. 

Stor klem og ønske om den beste september helgen.

– Katie

#nyresvikt #ous #hjertefeil #hjerte #mestring #stoffskifte #trening #opptrening #angst #overleve #vmh #guch #hjertesvikt #organdonasjon #rikshospitalet #shoutout #kjærlighet #love #takknemlighet #familie #supportsystem #venner 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg