En får værra som en er når en itte vart som en sku

Inni er vi like både je og du…..

Hey

I kveld har vi vært på Nationaltheatret i Oslo og sett på “En får værra som en er – Ole Ivars 50 år” musikalen. Jeg kjøpte billettene da jeg lå på sengeposten i sommer som en bursdagsgave til Toivo. Det er ikke ofte vi to gjør sånne ting så jeg tenkte det var perfekt. Er så lei av å kjøpe en genser hvert år. Har så lite fantasi. Vi tok toget inn. Det var kjempe lenge siden jeg hadde gjort. Var litt spent på hvordan det ville gå med å gå til og fra toget, men det gikk fint. Kjente det godt i det høyre benet da vi satt i teateret.

Det er noe litt høytidelig med å gå for å se forestilling på hovedscenen på Nationaltheatret. Det er jo så vakkert der inne. Har mange minner fra da jeg gikk Drama på Nissen og vi var med på Ibsen Festivalen.

Forestillingen var kjempebra. Masse latter og gode skuespillere med en kroppsbeherskelse og fysisk komikk man skal lete lenge etter. Mye latter og sang (sang til og med litt med).

Det er utrolig hvor godt det er å gjøre noe sånt som dette. For inne i teateret når mørket senker seg, blir man jo helt opphengt i hva som skjer på scenen og ikke hva som skjer i livet ellers. Med hovne ben, tung pust og slapphet. 

Nå tar jeg kvelden. I morgen skal jeg på båttur så må være uthvilt til det. Blir kos. Satser på bra vær!! Og at jeg klarer å komme meg inn og ut av båten….hehe

– Katie 

#nyresvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #trening #opptrening #angst #organdonasjon #vmh #fysio #hverdag #rikshospitalet #ous #nationalteateret #show #shoutout #kjærlighet #love #overleve 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg