Rikshospitalet på sjekk

Hey

I dag hadde jeg time på GUCH poliklinikk på Rikshospitalet for kontroll. Jeg skulle egentlig neste fredag, den 16.sep, men ettersom jeg har hatt så problemer med beina. Det var godt å få god tid. De hadde hatt flere avbestillinger så det var ikke noe stress med. 

Etter timen ble det vel konkludert med at det var status quo. Ikke blitt noe verre, men heller ikke noe bedre. Det var helt greit at fysioterapauten kunne prøve på lymfe drenasje på beinet så får se hvordan det blir. Før vi dro fra Rikshospitalet stakk jeg opp på Kardiologisk Overvåking og fikk endelig treffe Linnea som passet så mye på meg der. Kjempe koselig å treffe henne igjen nå som jeg er så mye bedre. Var selvfølgelig også på kardiologisk sengepost og hilste på “my people”. Digger de som jobber der. De er alle så dyktige.

Jeg blir jo veldig sliten av en sånn time. Mange tanker, undersøkelser og informasjon. Jeg begynner alltid å gråte når jeg er der. Blir litt irritert for det, men de syns det bare er bra. Og veldig lov og menneskelig. Det vet jeg jo også. Derfor så var det så deilig å hente pappa på Skøyen og dra på Pier 41 på Lysaker Brygge og spise lunch. Det var jo så fantastisk deilig vær. 


Dro fra Oslo til Lier videregående skole og hentet Marcus før vi dro bort til Kamilla og jentene på Åssiden. Kom i fantastisk godt humør av lille-mor og selfie buddy, Linnea.

Nå er det kvelen i heimen. Skal på fysioterapi i morgen og så bort på NAV. Ser at Arne og Otto begynner å bli ordentlig hårete og lange i pelsen så stikker på Drammen Hundepark og bestiller time til klipping “full pakke”. Jaggu på tide og verdt hver krone. Håper dere alle får en flott kveld og natt.

– Katie

#nyresvikt #rikshospitalet #kjærlighet #trening #mentalhelse #hjertefeil #hjerte #opptrening #angst #overleve #vmh #guch #hjertesvikt #organdonasjon #oslo #oslolove #survival

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg