Bursdag & båthenger

Hey

Nå er det søndag kveld og helgen er på hell. Skal snart hoppe i bingen, men må titte litt på TV’n. Jeg har prøvd å overse de hovne og vonde beina i helgen. Har så mange ønsker om alle mulig ting jeg vil gjøre. 

Fredag gikk for det meste med på å passe på Arne. Han virket ganske pigg til å være dagen etterpå og det var godt å se. Han virket ikke spesielt fornøyd med lampeskjermen han måtte gå med, men det hadde jo ikke jeg vært heller. 

​Lørdag dro jeg inn og møtte mamma og pappa på Rykkinn senteret i Bærum. Det var markedsdager der i helgen, men jeg kom litt sent så det ble bare en napoleonskake og kaffe latte på bakeriet. På vei tilbake til mamma og pappa på Skøyen kjørte vi ned pappas “memory lane” forbi villaen min farfar en gang bygde.


Vel hjemme hos mamma og pappa sluknet vi alle tre. Pappa i sengen og mamma og jeg fant hver vår sofa. Det var godt å få beina opp litt. Jeg sov kanskje en times tid før jeg skiftet, rettet ut håret og sminket meg klar for bursdag. Hvert år kommer jeg inn til Oslo i september for å feire min venninne, Anja. Alltid stas og alltid hyggelig å treffe mange kjente fra mitt yngre “Oslo-liv”. Kan jeg kalle det for det? Jeg dro opp og hentet Cecilie. Litt leting etter parkeringsplass på Frogner og bestigning av 4 etasje uten heis, var jeg på plass!!


Masse deilig tapas, gode samtaler med hyggelig folk og skikkelig god stemning. Akkurat som en bursdag skal være. Og bursdagsbarnet var strålende i sin superfint, blå kjole. Det ble ganske så sent da jeg kjørte Jarle hjem til Tøyen, Cecilie hjem til seg og vendte snuten mot Drammen. Med god musikk på radioen er E18 mellom Oslo og Drammen slett ikke verst på natten. Man får jo nesten veien for seg selv. Rett i bingen da jeg kom hjem. Sliten, men veldig fornøyd. 

I dag fikk jeg sovet litt lengere og det trengte jeg. På formiddagen kjørte vi og leverte båthengeren vi hadde til Princessen vi solgte tidligere i år. Det var deilig vær og godt å komme ut på en kjøretur.


Håper dere alle har hatt en så fin og flott helg som jeg har. I morgen er det ny uke med nye behandlinger, trening og legetimer. Sov godt alle sammen. Natta!!

– Katie

#nyresvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #vmh #guch #hjertesvikt #angst #mentalhelse #oslo #oslolove #survival #opptrening #langvei #birthdayparty #drammen #norway #trening 

 

1 kommentar
    1. koselig ! <3
      sjekk gjerne ut bloggen min hvor jeg forteller hvordan det er på folkehøgskolen i pasvik for en stavangerjente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg