Jul, vonde beina og bryllupsdag

Hey

Da har Julen 2016 såvidt begynt å melde sin ankomst. I hvert fall her i huset. I butikkene har jeg registrert ivrig jule aktivitet i noen uker alt. Da vi var i København for noen uker siden kjøpte vi faktisk et par gaver og i går kom en julegave jeg hadde bestilt på nettet. De pakket jeg inn. Jeg har også bestilt alle julekortene vi skal sende ut og de er allerede i konvoluttene og klare. Alt som er gjort tenker jeg.

IIdag dro Kamilla og jeg på nyåpning av XXL i Mjøndalen. Åpnet klokken 07.00, men det kom ikke på tale. Var der i 09.30 tiden. Masse bra tilbud og vips var flere julegaver i boks. Hentet Marcus på skolen. Har tatt ettermiddagen og kvelden veldig med ro. Beina er vonde, men jeg kan ikke sitte inne hele dagen heller.

Som dere ser betaler jeg prisen for det i kveld. I morgen er planen å gjøre minimalt. Blir kanskje en tur på Drammensbadet for å svømme litt i varmebassenget. 

I dag har min kjære og jeg vært gift i 9 fantastiske, gode, utfordrende og kjærlige år. Jeg elsker deg ❤

Nå skl jeg sslappe av med film før det er natta. Vi snakkes

– Katie

#mestring #kjærlighet #love #hjertefeil #hjerte #opptrening #angst #overleve #vmh #guch #hjertesvikt #organdonasjon #rikshospitalet #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #hverdag #trening #rehabilitering #bryllupsdag #sjekkdeg 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg