Arne 1 år, Bazaar & barnevakt

Hey

I dag er det lille Arnes bursdag. Han blir hele 1 år. Det er ganske utrolig hvor fort tiden går. Han var 3.5 mnd når han kom til oss og han gir oss så utrolig mye glede og kjærlighet. Men han er også er skikkelig rampe gutt!!


På formiddagen dro jeg innover til Oslo på årets Christmas Bazaar med den Engelske kirken. Tenkte litt over det og jeg tror jeg har vært der hvert eneste år av mitt liv (- da jeg bodde i Barcelona). Det er liksom vært en tradisjon for meg. Startskuddet for Julen. Det beste er maten man kan kjøpe der. Mmmm…. denne gangen fikk jeg også kjøpt med meg som jeg kan ta med hjem til gutta i morgen. 


Nå er klokken blitt 22.22 og jeg sitter barnevakt på Grünerløkka og passer min lille nevø. Han sov da jeg kom. Sitter og koser meg med film. Ikke noe er som en god romantisk komedie med Julia Roberts. Sover hos mamma og pappa i natt. Ettersom jeg ikke vet hvor lenge jeg sitter her i kveld. Orker ikke kjøre helt til Drammen etterpå. Håper dere alle har en super helg.

– Katie

#hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #trening #opptrening #kjærlighet #love #overleve #ous #guch #hjertsvikt #vmh #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #oslo #oslolove #grunerløkka #julen2016 #christmas2016 #christmasbazaar #stedmundschurch #smerte #fotsoneterapi 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg