Hverdag, IKEA, julelys og en sped begynnelse

Hey

Dagen i dag startet med den etterlengtede leveringen av vår nye snøfreser (med masse ekstrautstyr). Min kjære var som et lite barn på julaften, etter at maten er fortært, men før gavene er åpnet. Klokken 10.00, ganske så presist, kom butikken med den. Jeg så mitt snitt og dro avgårde. Møtte mamma på CC Vest og tok en kaffe med henne på Espresso House. Jeg følte meg litt rar i dag. Litt nedfor og lei liksom. Tror det er bare ren oppgitthet over at kroppen min ikke er som jeg vil at den skal være. Noen ganger så spør folk meg, “Hvordan er det å leve med hjertefeil?”. Helt legitimt spørsmål samtidig som at svaret kanskje blir litt kjedelig, for jeg vet jo ikke hvordan det er å ikke leve med det. Det er en del av meg, men det er ikke hele meg. Det definerer ikke hvem jeg er. Men den siste tiden har jeg slitt litt. Men det går vel over dette også.
På vei hjem igjen dro jeg innom IKEA. Jeg var ikke der så lenge for i dag var bena mine litt vonde. Men jeg fikk kjøpt de lysene jeg ville og jeg har gått for den enkle utveien angående årets pepperkakehus. Jeg skal bare “pimpe” den litt når jeg setter den sammen.

Borettslaget har nå tent juletrelysene i dag. Må innrømme at jeg ikke er sånn super imponert over det i år. Ser ut som noen bare har kastet noen lys på. Ikke noe system på det. Anyway, ikke noe jeg gidder å kaste bort mye tid på.
Etter IKEA hentet jeg Marcus på Lier Videregående og vi dro hjem. Da fikk han også prøvd seg på den nye maskinen under nøye instrukser fra Toivo. I går startet vi enmannsforetaket vårt og det er kjempe spennende. Håper dette blir en fin liten inntekt for Marcus og noe gutta kan ha sammen. 

Nå er det kveld på huset. Otto følger nøye med i borettslaget fra stuevinduet. Minner meg litt om Mack når han, og Arne, gjør det.
Ha en smashing flott kveld. Og happy Black Friday mañana!!

– Katie

#guch #vmh #trening #opptrening #rikshospitalet #ous #organdonasjon #drammen #norway #hjertefeil #ffhb #christmas #christmas2016 #feiringklinikken 

#rehabilitering #fotsoneterapi #fotsone #hårtap #overleve #survival #oslove #backtolife #shoutout #americancockerspaniel #blackfriday #blackfriday #ikea

#ccvest #espressohouse #deppa #depresjon 

 

2 kommentarer
    1. Ah, snøfreser jah – hadde vi hatt hus skulle jeg kjøpt det til mannen min! Han hadde reagert helt likt 😀 Spennende med foretak da, masse lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg