Seminar og julepynt

Hey!!

Takk for at du tar turen innom en mandag kveld. Tenk, i går var det første søndag i Advent. Nå er det ikke lenge igjen til Jul. 

Denne helgen var jeg på Olavsgaard i Skedsmo på VMH sitt seminar om likeperson. Det har vært en utrolig interessant helg med masse inntrykk. Det var noen skikkelig gode foredrag. Om jeg noen gang skal være en likeperson eller ikke vet jeg jo ikke. Men jeg har meldt min interesse for å gjøre det så får vi se. På lørdag kveld hadde vi julebord. Vi fra VMH satt på et eget rom ved siden av restauranten og vi koste oss. Maten var veldig god og jeg fikk prøvesmakt på julestrias første pinnekjøtt. Dæven så godt det er. Ble litt ribbe også og selvfølgelig riskrem, multekrem og litt julekaker….. 

  

Dag nummer to var like bra som dag en. Godt foredrag av en jeg har hørt foredrag til før, men da noe anderledes ettersom dette var litt mer vridd mot oss som pasientgruppe. Etter lunchen var det et siste foredrag før vi var ferdige. Jeg var supersliten, men jeg hadde jo ikke akkurat tatt helt av på julebordet. Gikk på rommet i 22 tiden så kanskje jeg hadde sovet for mye. Olavsgaard er jo et Quality hotel så når man er på kurs der har de softis og popcorn til kursdeltagerne. Så mye man vil og man tar selv. Artig å se hvor mye man spiser når det er så tilgjengelig.

Det var godt å komme hjem til gutta, Arne og Otto. Nå har vi funnet frem og pyntet litt. Få inn litt julestemning i heimen. Jeg syntes det er veldig koselig med førjulstiden med lys, kos og varme. Kjenner også på tanken av at jeg, på grunn av sykdoms helvete i sommer, ikke kunne ha vært her for å feire jul. Jeg kjenner på savnet av min kjære lille Mack som ble borte for meg rett før jul i fjor. Julen drar frem følelser hos oss alle. Og jeg går igjennom hele følelsesregisteret. Jeg håper dere alle har en flott førjulstid.


“Nå tenner vi det første lys, alene må det stå. Vi venter på det lille barn som i en krybbe lå”

– Katie

 

#vmh #guch #hjertefeil #likeperson #organdonasjon #leve livet #førjulstid #julen2016 #christmas #christmas2016 #advent #olavsgaard #trening #drammen #norway #cockerspaniel #americancockerspaniel 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg