Litt jobb, litt jul, litt advent og litt ivrige hunder!

Hey

God tredje søndag i Advent. Julen nærmer seg definitivt med stormskritt.
På fredag, i går og i dag så har jeg jobbet litt. Jeg jobber jo ikke mange timene hver gang, men det skal ikke så mye før jeg kjenner det i beina og ryggen. Det er kjempe godt å komme seg ut og føle at man bidrar, samtidig som det noen ganger blir vondt. Det har gått ganske greit denne helgen. På tirsdag skal jeg tilbake til litt fotsone behandling igjen så det blir super godt. Det virker som om det hjelper mer og mer for hver gang og at det faktisk varer litt. 

Tanken på å lage middag etter jobb igår var så fjern for meg at vi tok turen ned til Drammen sentrum og spiste en pizza på Lizzi’z Pizza. Det har definitivt byens beste pizza. Etter maten gikk vi en tur bort på Lauritz pub. Det er jo blitt veldig fint der etter at de pusset opp i fjor. Skikkelig god og koselig førjulsstemning i byen. Tåken gjorde det bare finere.

I dag var det tilbake på jobb. Jobbet fra 09:30 til 14:00. Rett etterpå hentet jeg Toivo og hundene, den rampete Arne og skeptiske Otto, før vi kjørte ut til Lier og hilste på noen venner som har kjøpt seg hus. De pusser opp og huset er rett og slett fantastisk pent. De har også to hunder, men det var bare den ene der. Gutta har jo lekt med henne før så det gikk veldig fint. Da kjelen med pølsene kom på kjøkkenbenken ble de litt vel ivrige. Men det er jo ikke så rart,

Det er under to uker til Julaften. Jeg har noen julegaver igjen å handle. Kanskje jeg tar det i morgen etter allmøtet på jobben. Vi har tent det tredje lyset og jeg har endelig fått trekant staken i kjøkkenvinduet. Med julestjerna og den store lykten jeg kjøpte på Gulskogen på Black Friday så må jeg jo si at julefølelsen for alvor begynner kjennes på kroppen.

Nå er jeg ganske sliten og klokka kryper mot midnatt så jeg sier god natt. Håper dere alle har en god tredje søndag i advent.

– Katie

 

#trening #vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #opptrening #kjærlighet #love #overleve #ous #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #julen #julekaker #drammensbadet #fml #advent #lizzispizza #lauritzpub 

 

4 kommentarer

Siste innlegg