Hopes and dreams for 2017. Yeah whatever

Hey

Først av alt vil jeg ønske alle mine venner og familie der ute et godt nytt år. Jeg håper dere hadde en super feiring i går og at 2017 oppfyller deres ønsker og håp. Vi feiret nyttårsaften med middag hos min kjæres fetter, Kamilla og jentene for så å dra hjem til Arne og Otto. Dette var jo første året vi hadde de på nyttårsaften og vi ville se an hvordan de reagerte på rakettene.

Arne og Otto var ganske stressa da vi kom hjem, men med gardinene trukket igjen og radio på, hadde det gått greit. Vi ble sittende oppe med de til fyrverkeriene roet seg rundt halv ett. Vi gikk til og med ut på verandaen og de kom ut begge to, selv om Otto var litt skeptisk. 

x-x-x-x-x-x

Det er noe forfriskende med et nytt år. Ny sjanse, blanke ark og alle de andre måtene man kan beskriver det. 2016 var ikke akkurat noen høydare. For dere som har lest bloggen min eller som kjenner meg, vet jo at 2016 satte meg ut av spill både fysisk og psykisk. Så ønskene, drømmene og håpene for 2017 er gode, men forsiktige. Skal jeg få et år uten mye helseplager? Det er høyt opp på ønskelisten. Jeg ønsker også det for alle andre også. 

Da jeg sto opp i dag, hadde min kjære dratt på jobb. Jeg sto opp og gikk ut med hundene. Kom inn og lagde meg litt frokost. Akkurat da jeg var ferdig med det, sa det pang. Kjente at hjertet dunket hardt, men heldigvis ikke fort. Jeg har jo CRT-D (hjertestarter/pacemaker) boksen min som skal styre sinusrytmen min. Dette var mer som harde slag man kjenner i halsen, ut av brystkassen, ned i magen og det generelle ubehaget man får når psyken tar over og gir deg både logiske og ulogiske bekymringer og scenarier for hva det er som skjer. Jeg ventet en liten halvtime, men da det ikke gikk over, ble det så ubehagelig at jeg tok noe valium og sovnet på sofaen. Da jeg våknet i stad og det enda ikke var gått over, ringte jeg kardiologisk sengepost. Etter en liten stund ringte de tilbake og virket ikke bekymret, men ville jeg skulle ringe GUCH sykepleierne i morgen når de er tilbake igjen. Så får jeg tatt en ordentlig sjekk igjen. Ekkelt når man kjenner at noe ikke stemmer.

Will do, så vi snakkes. Godt nytt år folkens.

– Katie

 

#2017 #happynewyear #godtnyttår #drammen #norway #visitnorway #fyrverkeri #vmh #guch #hjertefeil #trening #mentalhelse #valium #rikshospitalet #ous #organdonasjon #overleve #backtolife #opptrening #fotsoneterapi

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg