Pelskledde lykkepiller

Hey

Da er det 2 januar og treningsentrene er fulle av folk som skal starte et bedre og sunnere liv. Jeg har ikke noen nyttårs forsetter i år. Det er mange år siden jeg satte det for meg selv. Ikke fordi jeg er en negativ person, men rett og slett fordi jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg sannsynligvis ikke hadde gjennomført det. Etter utallige “støtte” medlemskap hos diverse treningssenteret funker ikke det. I 2006 sluttet jeg å røyke så det må jo telle. Ikke et trekk siden 10.juli.2006.

Anyway, etter en ganske kjip dag i går føler jeg meg noe bedre i dag. Jeg kjente at hjertet fortsatt dunket hardt når jeg gjorde noe anstrengende. Det som er vanskelig å forklare er det noen dager ikke så mye som skal til for at det skal være anstrengende for meg. Det høres kanskje rart ut. Jeg dro ned til litt fotsoneterapi i dag. Det er alltid godt, men noen ganger gjør det ganske så vondt også. Men over det hele ser det ut og det føles ut som om beinet mitt begynner å bli bedre. .

I kveld har jeg bare vært hjemme og slappet av med gutta mine hjemme. Jeg har verdens beste pelskledde lykkepiller.

Nå er det natta i heimen. 

– Katie

 

#drammen #norway #visitnorway #fyrverkeri #vmh #guch #hjertefeil #trening #mentalhelse #valium #rikshospitalet #ous #organdonasjon 

#overleve #backtolife #opptrening #fotsoneterapi

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg