Stille søndag er godt det også

Hey

Da var det blitt søndag kveld og det har vært en ganske begivenhetsrik helg. 
På fredag kveld var jeg så heldig å bli invitert med på en skikkelig jentekveld. Vi var 18 jenter (damer) som begynte kvelden på Taj Mahal indisk restaurant i Drammen sentrum. Jeg elsker jo indisk mat og ettersom gutta hjemme ikke er noe begeistret for det, må jeg jo benytte meg av sjansen. Pluss at jeg fikk møte mange flotte mennesker. Etterpå dro fire av oss bort på Brask&Bram, mens de andre dro på Anchas Bodega. Det ble ikke så veldig sent, men det var veldig koselig. Godt å komme seg ut.

  

Da jeg våknet lørdag morgen hadde jeg så utrolig vondt i det høyre benet. Trodde jeg skulle bli gal. Var jo på fotsone i går. Ikke gikk jeg noe særlig på fredag så skjønner ikke hva det var. Prøvde å “gå det litt av meg” her i leiligheten, men til ingen nytte. Man blir jo så utrolig frustrert. 
For noen uker siden nå startet vi opp et enkeltpersonforetak og denne uken kom plakatene og flyere som vi hadde bestilt. Vi mens jeg kjørte, delte gutta ut i postkassene i nærmiljøet, så får vi se om det blir noe kunder av det. Det må også komme litt mer snø også, men her på Konnerud burde ikke det være noe problem.

Resten av lørdagen gikk ganske rolig for seg. Litt smårydding i heimen for å få alt tilbake etter julen. Har jo pakket det meste bort. Kanskje en nisse eller to igjen. Måtte bytte putetrekk på pynteputene og sånne spennende saker. Men med de smertene jeg hadde i beinet i går så var det mer enn nok. 

I dag hadde min kjære og jeg litt tid sammen så vi dro ned på Drammensbadet. Jeg fikk et gavekort på velvære avdelingen til jul så han tok den, mens jeg kommer jo inn uansett. Jeg hadde aldri prøvd velvære avdelingen så det var moro. Det er jo greit å ha testet ut det jeg står nede og selger og får spørsmål om. Vi tok boblebad, satt ute på terrassen inne i hallen på solstoler og badstue. Jeg tok ikke badstue for det orker jeg ikke. Da sliter jeg med en gang med pusten. Ute på terrassen sovnet jeg som en stein. Hvis jeg lukket øynene kunne jeg late som jeg lå under en parasoll på et syden resort for barnefamilier. Lå og tenkte og kikket rundt meg og vips så sov jeg gitt.

Ny uke i morgen, men på torsdag reiser jeg til Paris så det gleder jeg meg til. Blir godt å se jentene mine igjen- Ha en strålende søndag kveld, så snakkes vi.

– Katie

#hjertefeil #hjerte #drammensbadet #spa #guch #vmh #tajmahaldrammen #indiskmat #jentekveld #kjærestetid #mestring #mentalhelse #organdonasjon #shoutout #hjertetransplantasjon #backtolife #tilbaketillivet #drammen #norway #livelife #lovelife #depresjon #overleve

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg