Bonjour Paris

Hey….. eller bonsoir er det vel kanskje blitt nå.

​Det er 12 januar og jeg har kommet meg ned til Paris. Morningen gikk med på å kjøre Subaru på verksted og kjøre Marcus på skolen før jeg måtte være tilbake hos fastlegen for å måle INR. Den er litt lav, men hun virket ikke veldig bekymret og gjorde ikke noe med dosering.

​Klokken 12.57 tok jeg toget fra Drammen og opp til OSL Gardermoen. Var faktisk litt usikker på denne turen. Første ordentlige tur etter i sommer. Men man må jo kaste seg ut i det igjen. Fikk til og med klarsignal fra Rikshospitalet. 

Det å fly er jo virkelig ikke min greie. Da jeg var yngre syns jeg det var helt ok. Fløy hit og dit og koste meg ombord. De siste årene har det vært unnskyldninger for å ikke reise, tårer, spente muskler og i ekstreme tilfeller en valium eller to. Men i dag kan jeg med stolthet si at jeg kom meg igjennom det uten noe av det. Jeg har begynt å si ifra til de ansatte i kabinen om at jeg ikke er så glad i å fly og de er så greie med meg. Kommer og sjekker og forteller. Er jo ikke flaut det når man føler seg bedre.

Nå har jeg kommet meg hjem til Hanne, Jérôme og jentene og her skal jeg være en uke. Jeg har vært så heldig å få låne soverommet til Solveig min. Heeeldige meg får sove godt i natt!


Natta klem fra Bry sur Marne 

– Katie

#hjertefeil #hjerte #mestring #opptrening #kjærlighet #love #overleve #ous #rikshospitalet #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #mestring #parisfrance #paris #france

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg