Franske bobbler

Hey

Det er godt over midnatt og det er blitt 15 januar. De første dagene her i Frankrike har vært supre, as usual. Min svoger, Jérôme, dro på fredag på en helgetur til Alpene for å trene, så det var bare oss jenter her. Fredag var jeg hjemme med Hedvig som ikke følte deg helt i form. Ble fleecepledd, tv og kos.


 

Jeg fikk boken til Michael McIntyre i forsinket julegave så den begynte jeg på også. Fant ut at mandel og rosin gløggmix funker like godt i varm solbærsaft som i gløgg.

​Litt utpå dagen på lørdag, når vi hadde kommet oss opp og til oss selv, dro vi på Les Arcades. Et kjøpesenter ikke så langt unna. Vi spiste en liten lunch på Paul før vi gikk løs på butikkene. Jentene hadde gavekort som brant hull i lommene deres, men når sant skal sies, ble de ikke mange butikker ettersom beina mine begynner å verke så utrolig fort noen ganger. Ganske så frustrerende. Så etter noen få butikker dro vi hjem. 

Vel hjemme igjen var det bare å sette igang med maten og dekking av bordet. Halv åtte kom tre norske jenter, kollegaer av Hanne fra ambassaden, og deres barn på middag. Det ble champagne, god mat, litt vin, dessert, litt mer vin og skravlings om SKAM. Det var en kjempe koselig kveld og alle koste seg.

Det er jo ikke så ofte jeg drikker, men nnår jeg først tar meg noen franske bobbler, skal det ikke så mye til. Så i dag var jeg ganske sliten i kroppen og i hodet. Gikk fort over etter litt væskeinntak og så lagde vi en sen frokost. Ble vel mer en brunch. Etter kvelden i går var det godt med kosebukser, mer boklesing, fleecepledd og kos.

Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk helg. I morgen er det hverdag for de som bor her. Hvis mine bein er i ok stand skal jeg ta turen inn til Paris for å lunche med Hanne. God natta!

– Katie

#hjertefeil #hjerte #mestring #vmh #fysio #hverdag #trening #opptrening #angst #langvei #rehabilitering #organdonasjon #overleve #lovelife #backtolife #depresjon #mentalhelse #rikshospitalet #kjærlighet #love #oslo #oslolove #drammen #norway #paris #france #parisfrance 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg