Late dager og lapskaus – Paris

Hey

I dag hadde jeg store planer om å dra inn til Paris. Jeg skulle dra på ambassaden og hilse på jentene som var her på lørdag og jeg skulle spise lunch med Hanne. Men noen ganger blir det ikke som man planlegger. Da jeg sto opp var jeg overbevist om at jeg var alene, så ble overrasket over å høre stemmen til Hanne på stuen. Skjønte fort at Hedvig ikke var i form, så dagen ble tilbragt hjemme med henne. Når man bor i Norge og har tantebarn i utlandet er det nesten litt luksus å gjøre noe så normalt som å være hjemme med “sykt barn”. Vil jo selvfølgelig ikke at hun skal være det da, i tilfelle det hørtes sånn ut. 

Kjipt at jeg ikke kom meg innover til sentrum for å lunche med min søster, som heller ikke er vanlig kost for oss, men om jeg var musestille kunne jeg høre fotsålene mine juble av Gleder verden at de slapp unna asfaktjungelen. 

Det ble mer lesing, mer kos og når de andre kom hjem, varmet vi opp lapskausen vi lagde i går. Hanne hadde med seg “Mors hjemmebakte flatbrød” fra jobb. Kjøpt via Den Norske Kirke til 6 euro …. men man kan jo ikke spise lapskaus uten flatbrød. 

Nå har jentene lagt seg og jeg er nok ikke så langt bak. Natta folkens. 

– Katie 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #organdonasjon #overleve #vmhar #mentalhelse #lovelife #backtolife #opptrening #angst #langvei #normalhverdag #trening #shoutout #drammen #norway #paris #france #parisfrance #lapskaus #norsknok

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg