28.01.2017

Hey

Da var det blitt lørdag og helg igjen. Vet ikke om jeg har hatt så produktiv uke, men noe har jeg jo fått gjort. Var på en time med fotsoneterapi igjen. Den andre på kort tid siden jeg kom hjem. Skal gå to ganger i uken. Det er så verst det. Med de beina jeg har, den nedsatte blodsirkulasjonen og verkene er det så godt å få det gjort. Føles virkelig som om det fungerer. Har en foreløpig fjern bekymring for at jeg en dag mister benet mitt på grunn av koldbrann. 

Tirsdag var jeg en sving på Gulskogen sammen med Kamilla og Linnea. Det er alltid kos. Hun er full av masse ord og ansiktsuttrykk og lyser virkelig opp dagen.

Denne uken fikk jeg ordnet opp hjemme, kost masse med Arne og Otto, var hos legen og jobbet litt. 

Etter en jobbvakt i dag er jeg ganske så sliten. Det var så mye folk på Drammensbadet i dag. Utrolig moro, men veldig slitsomt. Kjenner det godt på kroppen. I morgen er det Sebastians 2 års feiring i Oslo, men det er utpå ettermiddagen så får heldigvis slappet av litt. Neste helg kommer alle fra Frankrike så det blir kjempebra!!

Håper dere alle har en kjempeflott helg. Vi hörs

– Katie 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #overleve #ous #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #fotsoneterapi #fysio #mentalhelse #vmh #trening #opptrening #angst #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg