Søndags mys

Hei

Det er søndag og vi er fortsatt i Sverige. Så heldige som vi er får vi bli her til i morgen. I dag kom også solen ut. Etter ett par dager med tett tåke og begredelige utsikter er det blir jo veldig kos når solen først titter frem. Vi tok en rolig frokost etter at jeg startet dagen med en dusj. Jeg er kjempeglad i lange og varme dusj, men det går jo ikke her. Lite varmtvann i hytta setter stopper for det.

Etter dusjen var det på med min polynesian Oil fra The Body Shop (anbefales på det sterkeste for tørr hud) og noe eurax. Smører ofte beina 2-3 ganger om dagen for å, i hvert fall prøve, holde de kløfrie. 

Vi satt oss i bilen og tok en deilig søndagstur på små veier rundt om i området. Vi kjørte bort til Fjällbacka, over til Tanumshede og så ned til Grebbestad. Der parkerte vi og satte oss på Café Bakeriet. Jeg har aldri vært inne der før og det var jo så fint. Gammel stil med skikkelig sjarm. Og i disken var de deiligste kaker. Jeg tok en prøvesmakes på neste søndags fastelavens boller.


I morgen er den etterlengtede langhelgen i Sverige over og vi drar hjem til Marcus og hundene. Gleder meg til å de alle tre. Tror kanskje hundene blir mer fornøyd med at vi kommer enn Marcus blir….. hehe! I morgen ettermiddag skal jeg til fotsoneterapi og DET ser jeg veldig frem til.

 Håper der alle har hatt en fantastisk flott og fin helg. Vi snakkes

– Katie

 

#hjertefeil #hjerte #mestring #trening #vmh #guch #hjertesvikt #angst #langvei #normalhverdag #depresjon #mentalhelse #lovelife #backtolife #organdonasjon #shoutout #kjærlighet #love #overleve #ous #grebbestad #sverige #sweden #tanumstrand

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg