God natt

Ny dag, nye muligheter. I dag har jeg hatt en ganske bra dag. Det kjennes virkelig ut som at våren er på vei og det er deilig. Jeg var en tur ute på formiddagen. Var og kjøpte nytt innlegg til enda en kjøkkenskuff (kjøpte en i går også). Etterpå dro jeg bort på Gulskogen. På kvelden var det bursdag for to flottene gutter i familien så måtte jo ordne gaver. Det er kjempe vanskelig å kjøpe til en 12 åring og en 13 åring, så det endte med den berømmelige konvolutten. Det er alltid kos å komme sammen. Ingen er så viktige i livet som familie.

Klokken 22:50 måtte jeg krype til korset og ta to smertestillende. Beina mine verker og jeg har den siste tiden fått tilbakevendende leddsmerter. Jeg har vært ganske heldig det siste året og ikke hatt noe særlig med leddsmertene. Jeg håper og satser på at dette er forbigående. Når man lever med en medfødt alvorlig hjertefeil er det ofte lett for at tankene vandrer. Et helt ufarlig stikk i armen setter meg ofte i alarmberedskap og det er ingenting jeg egentlig kan gjøre for å stoppe det. Jeg har vært så utrolig uheldig med tanke på alle komplikasjonene jeg har fått og jeg prøver å ikke fokusere på de. Men det er ikke alltid like lett. Spesielt når lyset slukkes og jeg skal sove. For jeg har jo vært like heldig med tanke på all hjelp og støtte jeg har fått som har gjort at jeg lever og har overlevd disse komplikasjonene.

Nå tar jeg kvelden. Ganske merkelig uttrykk egentlig……”å ta kvelden”…. jaja, men det er nå det jeg gjør. Håper dere alle får en god natt.

– Katie

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #vmh #fysio #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #trening 
#opptrening #angst #langvei #rehabilitering #rikshospitalet #kjærlighet #sjekkdeg #angst #smerte 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg