Nytelses fredag

Denne helgen har jeg sett frem til. Det er bare fire uker siden vi var på denne hytta i Sverige, men det er så deilig å være her. Det er luksus at vi får leie den med jevne mellomrom. Vi kjørte den hit i går. På vei til hytta her på Tanumstrand stoppet vi på butikken og systembolaget (offcourse). 
Jeg var ganske sliten da jeg kom frem på kvelden i går så etter litt mat og et glass vin ble det sløvings. 

I da våknet jeg av at solen skinte meg i ansiktet. Det er veldig lenge siden, men det var utrolig deilig. Solen gjør noe med sjelen. Gjør meg mer lykkelig. Alt er liksom så mye lysere og tankene blir litt lettere. Vi dro ut og handlet noe småsaker før vi dro tilbake på hytta for å spise litt sen frokost.

Jeg har den siste tiden vært utrolig trøtt og sliten. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg velger å ikke legge så mye tanke på det. I stedet valge jeg å ta en cowboy-strekk på sofaen. Og mens jeg gjorde det vasket min kjære over vinduene. For med solen kommer også alle mulige merker frem. Etter en liten lur dro vi ut igjen. Kjørte inn til Grebbestad og Cafe Bageri. Vi var der for fire uker siden og falt litt for stedet. Masse koselige kriker og kroker, små bord, gamle dekor gjenstander og gjennomført kos. 

Nå er det kvelden og gullrekka er i gang. Ha en super kveld.

– Katie 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #organdonasjon #shoutout #drammen #mestring #vmh #fysio #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #angst #langvei #normalhverdag #trening #hjertesvikt #grebbestad #sverige 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg