Borte bra, men min egen seng best

Oh yes, da var vi hjemme i Drammen igjen. Det er noe som er så deilig med å komme hjem. Sov ikke så lenge i dag og kom oss opp. Det utrolige var at vi begge sovnet rett ut på sofaen i hytta. Sov bare en time, men sov tungt så var helt i svime når jeg våknet. 

På reisedager, enten jeg skal ut på tur eller hjem, vil jeg bare komme meg avgårde. Dagen er jo uansett amputert. Noe av det verste jeg vet er sene flyavganger. Ofte når jeg reiser til Paris flyr jeg i 16-17 tiden. Det er det enkleste i forhold til å bli hentet på Charles de Gaulle. Flyr alltid SAS så da blir det sånn. Hva som skjer når jeg mister flybillettene mine gjennom sluttpakker, kan bli en annen sak. Men det å vente en hel dag på å reise…. fysj!! 

Baggen var nesten ferdig pakket, er ganske god på det. Vi tok av sengetøyet og fordelte arbeidsoppgaver. Jeg vasket badet mens min kjære støvsugde oppe. Pakket ned mat og pakket inn i bilen. Leverte nøkkelkortene og satte kurs mot systembolaget og matbutikken før vi krysset inn i Norge.

Godt over Riksgränsen og tilbake i Norge hadde jeg en avtale med Macks oppdretter, Karin, i Fredrikstad. Det er nå 16 måneder siden jeg mistet min Mack og for dere som kjenner meg, vet dere at sorgen til tider har vært altoppslukende. Selv om jeg har to nydelige amerikanske cocker spaniel, Arne og Otto, blir ikke savnet etter dvergdachsen min Mack, mindre. Men i dag skulle jeg få møte Karin og Bie. Bie er Mack sin mamma. En nydelig dvergdachs som er så lik Mack. Møtet var emosjonelt, rørende, morsomt og alt jeg kunne ønske meg. Bie lot meg holde henne og kose med henne og selv om sorgen ikke blir borte, ble den litt lettere i dag.

Det har vært en lang dag og kroppen er kaputt. Har krøpet opp i sengen min, tenker tilbake på en super kjæreste helg i Sverige og fine Bie mor. Skal synke ned i verdens beste seng og sove. I morgen er det ny dag og jeg skal ha fotsoneterapi. Sov godt alle sammen. Vi snakkes

– Katie 

#vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #hjerte #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #trening #opptrening #angst #depresjon #mentalhelse #lovelife #mestring #sjekkdeg #grebbestad #sverige #sweden #tanumstrand #dvergdachs #mack 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg