Vårslapp & Påske

Tror det er ganske vanlig med vår slapphet. Den har i hvert fall inntatt min kropp for fult. Når man bor i et land som Norge burde man jo hoppe av glede når vinteren er over og våren er i gang. Og selv om jeg syns det er fantastisk deilig med sol, vår, stemors blomster på terrassen og temperaturer på over 10°c syns jeg mange ting er litt ekstra tungt om dagen. 

I dag sto jeg opp 05.00. Det er gått noen uker nå siden sist jeg jobbet så jeg sa ja til å dekke noen timer i dag. Åpnet 06.30. Selv om det er Påske og “alle” har fri var det veldig stille på morningen i dag. Brannmennene og røykdykkere fra Brannstasjonen kom på trening i bassenget. Det er jo bra. Kom også en fra TV programmet “Brannstasjonen” som skulle filme.

EEtter jobb dro jeg ut på JULA i Mjøndalen og hentet en stol for venninnen min. Så rett til fotsoneterapi. Det gikk ganske slag i slag i dag. Kjørte Marcus til Asker. Han skulle avgårde til Fagernes på hyttetur. Har revet seg vekk fra oppkjøringen til russetiden. Russedressen, lua, bokstavene og fløyta har kommet.

Har vært hjemme alene med hundene i kveld og etter MYE herjing har de endelig sluknet på sofaen.

I går var vi på koselig familie besøk hos Kamilla, Alf og jentene. Jeg kjørte bilen, men det var stor stas da onkel kom med motorsykkel. Jentene fikk sitte på sykkelen og det var gøy. Kamilla hadde pyntet bordet så påskefint og jentenes hjemmesnekret påskepynt var naturligvis satt frem. Det er jo den pynten som er finest.

Nå bikker jeg straks i seng. Trøtt etter den siste tidens aktiviteter og utmattelser. Ha en smashing påske folkens.
 

– Katie

#vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #trening #mentalhelse #angst #depresjon #vårslapp #vår #påske #påsken2017 #drammen #norway #lovelife #love #familie #trening #organdonasjon #shoutout #sjekkdeg #russemamma #drammensrussen #russ2017 #kingcurtis

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg