By-påske og dårlig TV

Da var det Skjærtorsdag og påsken er definitivt i gang. Jeg har ikke hytte, så i år blir det by-påske. Jeg har heller ikke ski så blir ikke mye skitur med kvikklunsj heller. Den eneste av oss som får noe “påskeferie” i år er Marcus. Han er med ei venninne på fjellet. Skal ikke kimse av by-påske. Det eneste som er litt kjipt er hvor mye dårlig som går på TV. I julehøytiden flommer det over av masse bra filmer og programmer. I påsken…. not so much! Jaja…. dagene går litt i ett. Når Marcus er borte og min kjære jobber blir jeg mye alene. Har selvfølgelig de firbente gutta mine. Takk for det!! 

I dag var jeg på besøk på Drammen Helsehus. Da min kjære svigermor gikk bort for to år siden (ganske nøyaktig) var det på Lindrende avd på Helsehuset. Det var litt rart å være der igjen, selv om det i dag var en annen avdeling. Tilbragt mange timer der tidligere. 

Da jeg dro derfra kjørte jeg inn til kinoen i sentrum og kjøpte meg en stor pose smågodt. Jeg skulle jo ikke ha det i år, bare noe sjokolade jeg hadde kjøpt i Sverige. Skulle være flink pike. Gikk på en real smell der. Anyway, i morgen blir det Oslo og middag hos mamma og pappa på Skøyen. Det blir jo veldig koselig. Ønsker alle fortsatt en god påske.

– Katie 

 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #vmh #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #lovelife #mestring #sjekkdeg #mentalhelse #angst #depresjon #vårslapp #vår #påske #påske2017 #trening #opptrening #langvei 

www.organdonasjon.no

www.vwww.vmh.no

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg