Lam og støttestrømper på en lang fredag

Hey

I dag er det altså langfredag og solen tittet litt frem igjen. Sto opp i 8.30 tiden, kledde på meg og tok med meg Arne og Otto ut på morgentur. Selv om skydekket var lettere med glimt av sol var det litt kaldere i dag. Man våkner godt når man går ut med hundene tidlig. Og i dag var det ingen andre ute heller. 

Formiddagen tilbragte jeg med gutta på sofaen. Toivo kom hjem etter nattevakt og gikk rett i seng. I 12 tiden vekket jeg han siden vi skulle ned på Drammen Helsehus på besøk igjen. Dro hjem etter besøket, gikk ut med gutta igjen før min kjære, svigerfar og jeg dro inn til Oslo for å spise middag hos mamma og pappa på Skøyen. Man kan jo ikke ha påske uten Påskelam til middag.

Det beste med påsken, bortsett fra godteri er jo påskelam med familien. Og det beste med påskelam er minsausen. Definitivt noe av det beste jeg vet. 

De sise par dagene har jeg ikke vært flink med støttestrømpene, men i dag tok jeg de på. De kostet en liten formue, strammer og klør og irriterer meg noe helt forferdelig. De går helt opp til halveis på låret, men de finnes ikke sexy. Men hvis de fungerer så skal jeg vel være voksen nok til å bruke de. Det er bare så altfor lett å droppe de når jeg “bare skal være hjemme”.

Etter Oslo i kveld har vi bare sløvet på sofaen foran TV. Så legger ikke skjul på at strømpene kom fort av da. Program tilbudet var ikke noe bedre i kveld så nå bikker jeg. 

Vi snakkes

– Katie

#vmh #guch #hjertesvikt #organdonasjon #shoutout #drammen #norway #lovelife #love #familie #kjærlighet #godpåske #happyeaster #mestring #sjekkdeg #mentalhelse #angst #depresjon #vårslapp #vår #påske #trening 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg