Kos, dyrlege og pinex forte

Hey

I dag måtte jeg ringe veterinæren da de åpnet klokken 10.00. Hans høyre øre var ikke bra så var godt å få det sjekket ut. Heldigvis er Arne ganske så flink når vi er hos dyrlegen, men det er nok fordi han vet han får mange godbiter der. Han er jo et skikkelig sjarmtroll så godbitene sitter løst hos alle som jobber der. Det viste seg at han har en soppinfeksjon i øret. Måtte dra på apoteket og hente en øre dråper. Sprøyter det i øret og gnir. Heldigvis er han veldig flink så går så bra.

Nå skal vi gi han disse øre dråpene i noen dager fremover og før kuren er ferdig, må han tilbake til dyrlege Erik på kontroll. Det skal vi om 5-7 dager. Dersom det ikke er blitt noe særlig bedre, må Arne dopes ned og øret må renses ordentlig. Satser jo på at dråpene gjør jobben.

I dag var butikkene åpne halv dag så etter at jeg kjørte Toivo hjem med Arne kjørte jeg ned på CC senteret ved Brakerøya. Jeg har fått litt forkjærlighet for MENY butikken der etter at de renoverte den. Vegg i vegg ligger også Nille, Kid, Mester Grønn og Musti (dyrebutikk) så fikk alt jeg skulle ha på ett og samme sted. I morgen kommer mamma, pappa og tante Bjørg på middag og trengte noe til det. Kjøpte også noen nye blomster og fikk påskepyntet litt mer. I morgen tidlig dekker jeg bordet mens min kjære tar seg av maten.

Utpå dagen begynte jeg å få en del smerter i høyre ben så jeg la meg på sofaen og sluknet der. Må innrømme at jeg droppet støttestrømpene i dag og det var kanskje prisen jeg betalte for det. Selv om benet begynte å verke gikk Toivo og jeg ut i skogen en bitteliten tur med Arne og Otto. Måtte le da Arne fant en stokk som han absolutt skulle ha med seg. Den var jo lengre enn det han var. Det var to slitne gutter som kom inn og sovnet.

Verkingen i det høyre benet ble aldri noe bedre utover kvelden, så krøp til korset og tok en pinex forte sammen med en paracet. Noen ganger er det det eneste som funker. Nå skal jeg bikke i seng. Håper dere alle har en super påske videre.

– Katie

#vmh #guch #hjertefeil #organdonasjon #sjekkdeg #trener #rehabilitering #shoutout #followme #livetsomkronisksyk #amerikanskcockerspaniel #hund #kjærlighet #mentalhelse #depresjon #angst #russemamma #påsken2017 #godpåske #happyeaster #familie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg