Russe stemamma modus

Hey

I dag er det 19 april. Med andre ord, dagen før dagen. Min dag. Min bursdag. Men det var også en helt vanlig dag. Hentet bilen og dro bort og hentet sommerdekkene på Åssiden. Så dro jeg bort på en besøkstur til Helsehuset. Var der og skravlet i en times tid før jeg hentet Marcus på skolen. Russetiden hans begynner nå og på grunn av massiv pågang, ble billettene til landstreffet i Halden på fredag utsolgt før han fikk tak i en. Så han var super fornøyd da en bekjent av noen på bussen hans ikke kunne gå og skulle selge billetten sin. Da måtte stemor stille opp og kjøre han for å hente billetten i Svelvik. 

Vi dro hjem og med en gang fant frem strykebrett og strykejern. Nå måtte han få på bokstavene på russedressen i tide til russedåpen i kveld.

Det er skummelt, morsomt, bekymringsfullt og veldig mange andre følelser rundt russetiden til Marcus. Jeg håper han får en fantastisk tid. Som stemor/mamma må jeg jo innrømme at jeg sikkert kommer til å sove med ett øye åpent. Alltid parat for å hente, kjøre og med mobillyden på til en hver tid. Jeg ser på han når han ordner seg og er på vei ut døren og jeg kjenner ikke noe annet enn stolthet og total kjærlighet. Digger den gutten. Digger gutten min. Å få følge han i livet er en lykke jeg ikke trodde jeg ville få når biologiske barn ikke er mulig.

Nei, nå ble jeg veldig sentimental føler jeg. Skal legge meg nå. Satser på en god natt.

– Katie 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #opptrening #langvei #normalhverdag #vmh #konnerud #våryr #vår #spring #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #angst #rehabilitering #russ #russetiden #sjekkdeg #drammensrussen #drammen #norway #kingcurtis #russ2017 #russemamma 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg