Birthday-girl

Hey

Jeg syns det alltid er like artig å se når klokken bikker 00:00 og det står 20.april på mobilen min. Da er det liksom min dag. Om det er en barnlig følelse som henger igjen vet jeg ikke, men artig er det hvert år allikevel. Det er ikke noe rundt tall i år. 39 år er liksom ikke noe å lage så mye oppstyr rundt. Neste år når jeg blir 40 år, da blir det hurra’meg rundt. Nå er jeg altså inn i mitt siste år i 30 årene. 
Dagen startet noe brått da det viste seg at Marcus hadde forsovet seg. Nå som det er blitt så strengt med fraværsgrensen var det jo bare for meg og komme meg opp og kjøre han til skolen i Lier. Han begynner 08:35 og ettersom jeg skulle på fotsoneterapi en times tid senere var det ikke så krise for meg å stå opp. Rakk ikke så mye frokost så da jeg dro fra Lier VGS kjørte jeg bort på Bragernes Torg i sentrum og kjøpte meg frokost.


Kjempespennende Starbucks frokost. Men den fungerte og gjorde jobben sin. Etterpå var det rett på ny time til fotsoneterapi. Etterpå hentet jeg Kamilla og Torill og dro ned til Drammen Helsehus og besøkte Anne. Der ble det vaffel og kaffe. Vært mye kaffe i det siste. 
Klokken to hentet jeg Marcus på skolen igjen. Han hadde litt knapt med tid fra han var ferdig til han skulle være på Bangeløkka hvor Russen i dag skulle ha kåringer av bussene. Tror vel egentlig dagen i dag var den offisielle åpningen av Russetiden 2017. Ekstra moro blir det jo når de vinner Årets Låt – https://www.youtube.com/watch?v=tXcBgK2qmMI

Bursdagen min ble avsluttet med generalforsamling i borettslaget. Ikke akkurat den feteste feiringen, men jeg fikk i hvert fall kake. Jeg fikk også noen superfine gaver. Smykke fra min kjære, utelykter av en nabo, gavekort og mer.

Fikk masse hyggelige gratulasjoner på Facebook. Deler noen med dere

    

Natta folkens!!

– Katie

 

#guch #love #hjertefeil #hjerte #mestring #rehabilitering #opptrening #langvei #normalhverdag#vmh #konnerud #våryr #vår #spring #mentalhelse #lovelife #backtolife #depresjon #angst#rehabilitering #russ #russetiden #sjekkdeg #drammensrussen #drammen #norway #kingcurtis#russ2017 #russemamma #bursdag #birthdaygirl

 

 

4 kommentarer
    1. Woah! I’m really loving the template/theme of this blog. It’s
      simple, yet effective. A lot of times it’s hard to get that “perfect balance” between superb usability and visual
      appearance. I must say you have done a excellent job
      with this. In addition, the blog loads super fast for me on Safari.

      Exceptional Blog!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg