Hektisk hverdag = slapp kveld

Hey

Ny uke, mandag og hverdagen kaller. Var oppe 07.00 i dag siden både Marcus og jeg hadde time hos fastlegen. Jeg skulle bare sjekke INR, men fortalt henne også om samtalen jeg skal få på Rikshospitalet hos kardiologen, GUCH kontaktsykepleieren Katrine og kanskje andre som kan være aktuelle. Ting har vært ganske trått i det siste og det skjønte hun. Skal også til psykologen neste uke. Det tror jeg blir bra. Marcus måtte ta blodprøve fordi han hangler fortsatt med kyssesyken. 

Trangt på tid dro vi hjem, byttet bil, hentet Arne og Otto og dro avgårde til veterinæren for vaksinering. De fikk også en helse sjekk. Arne veide 11 kg og Otto 10.6 kg, de hadde flotte ører, øyne, hold og fin hjertebank. 

Etter veterinærtimen kjørte jeg Marcus og hundene hjem. Veldig takknemlig for at han ble med. Gjør det jo veldig mye lettere for meg når begge skal. Snudde på Konnerud og dro til fotsoneterapi. Det var veldig deilig. 

Marcus la seg for lenge siden, jeg har tatt kveldsturen med gutta og nå er jeg kaputt. Ønsker dere alle en flott uke. Torsdag er det jo Kristi Himmelfarts dag. Toivo er på jobb så i natt skal jeg logge midt i sengen og håper jeg sovner når lyset slukkes. Orker ikke angst tanker nå.

– Katie

 

#vmh #guch #rikshospitalet #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #usikkerhet #drammen #norge #shoutout #sjekkdeg #kreft #organdonasjon #sija

 

 

1 kommentar
    1. Da søsteren min var på rutinesjekk med hunden sist, fant de tilfeldigvis ut at hunden var alvorlig syk og måtte avlives der og da.
      Veldig fine hunder du har, bra de var friske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg