Trist tirsdag

Hey

I dag måtte jeg ta en tur til veterinæren igjen med Arne. Jeg var der i går, men i dag måtte jeg tilbake med bare han. Den siste uken har han flere ganger tisset inne. Dette skjedde tidligere i år også og da viste det seg at det var en liten urinveisinfeksjon. Etter en antibiotika kur var alt som før. Men nå har det begynt igjen- Jeg følte meg ganske så teit der jeg gikk bøyd over Arne med plastikk hansker og en tupperware boks for å kunne få noen edle dråper tiss. Og ja, jeg har kastet tupperware boksen. Prøven viste at han hadde for høy PH i urinen og at de kunne se små urinkrystaller. Det første jeg tenker er jo noe form for nyrestein, men vet jo ikke.

Så nå må Arne på nytt for og jeg fikk med meg utstyr for å ta ny urinprøve om en uke. Da skal vi sjekke om PH verdien har sunket. Har den det så fortsetter han bare på det foret. Har det ikke det må han kanskje ta noe røntgen og så får vi ta det som det kommer. Satser jo på at endringen av foret holder. Vi fikk oss en tur i hundeparken også så det var stas. Begge var ganske slitne når vi kom hjem igjen. De sovnet, Marcus la seg i solen og min kjære sovnet etter nattevakt. Så jeg tok meg en tur ned til Kamilla og satt litt på verandaen hennes. Det var jo helt strålende vær ute så jeg smurte meg inn med min SPF 50 sunblock og satte meg i skyggen. På grunn av medisinene mine kan jeg jo ikke sitte i solen så mye. Jeg kan få skjolder i huden og det er jeg ikke så keen på.

Kvelden har gått ganske rolig for seg. Jeg har tent et lite lys for Manchester. Det er ganske jævlig hva som skjer i verden. Jeg blir nesten litt nummen for det er hele tiden. Men man kan jo ikke bli det heller. 

God natt alle sammen, pass på hverandre.

– Katie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg