Tusen millioner

Tusen millioner tanker som svirrer rundt i hodet. Da er jeg lagt inn på Rikshospitalet for litt utredning av ❤. Måtte møte opp på Kardiologisk Sengepost 0800. Ble sendt rett ned på laboratoriet for blodprøver. Når jeg kom opp ble jeg tatt imot av ei kjempesøt sykepleier. Hun tok EKG og blodtrykk. Hadde til og med 98 % i oksygen metning. 

Jeg har takk ultralyd som egentlig ikke ga noe bra bilder, men det er jo heller ikke noe nytt. I morgen skal jeg på tredemølle iført maske for å måle kondisjon og kapasitet. Det er mulig katetriseringen blir i morgen også, men mest sannsynlig blir det på fredag. 

Nå har kvelden kommet og roen senker seg på “bruket”. Hadde en lang samtale tidligere i dag som jeg trenger tid til å fordøye. Hatt min første gråtende “brake-down”. Går litt bedre nå. Satser på at natten blir rolig og god. Spist middag, fått venflon og ser litt TV. Deler rom med en annen Gucher og det er jo veldig hyggelig.

God natt, vi snakkes 

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg